regulamin

REGULAMIN

SPRZEDAŻY TOWARÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM

RESETPOINT


Postanowienia ogólne

 

  1. Sklep internetowy RESETPOINT, działający pod adresem www.sklep.resetpoint.pl prowadzony jest przez Agatę Hasiak prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą REFRE, przy ul. Bałuckiego 32/1, 02-557 Warszawa, NIP 125-087-97-55. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest przez firmę REFRE, która figuruje na paragonie bądź fakturze VAT jako Sprzedawca.
  2. Sklep internetowy RESETPOINT prowadzi sprzedaż produktów, których oferta znajduje się na stronach internetowych RESETPOINT.
  3. Sprzedawca zastrzega możliwość zmiany cen oraz asortymentu towarów oferowanych na stronie internetowej RESETPOINT. Sprzedawca związany jest ceną od chwili przyjęcia zamówienia do realizacji.
  4. Ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są cenami brutto).

 

Zamówienia

 

  1. Zamówienia przyjmowane są przez stronę www.sklep.resetpoint.pl, po wypełnieniu formularza i podaniu wymaganych danych niezbędnych do zrealizowania transakcji oraz po potwierdzeniu dostepności towaru. Dokonanie zakupu jest możliwe bądź poprzez rejestrację i utworzenie konta bądź poprzez wprowadzenie danych bilingowych bez rejestracji.
  2. Każdy KLIENT ma zagwarantowane prawo do wglądu oraz poprawiania swoich danych osobowych, może się także zwrócić z prośbą o skreślenie go z listy klientów. 
    Sklep zobowiązuje się nie udostępniać żadnych danych osobowych swoich KLIENTÓW osobom trzecim.
  3. Rejestracja klienta dokonywana jest po podaniu:
    1. Dla klientów indywidualnych: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-email i telefonu i opcjonalnie innych danych zawartych w formularzu rejestracyjnym.
    2. Dla firm: nazwy firmy, imienia i nazwiska osoby upoważnionej do złożenia zamówienia, adresu firmy, adresu e-mail, nr telefonu kontaktowego, nr NIP i opcjonalnie innych danych zawartych w formularzu rejestracyjnym.
  4. Warunkiem dokonania zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza oraz złożenie oświadczenia o akceptacji regulaminu.
  5. Klient składa zamówienie po zalogowaniu się przez stronę www.sklep.resetpoint.pl,
  6. Zamówienie przyjmowane jest do realizacji z chwilą jego złożenia przez Klienta tj. z chwilą wypełnienia i zatwierdzenia przez Klienta formularza zamówienia.
  7. Zamówienia mogą być składane telefonicznie pod nr tel 531 142 765.
  8. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie bądź może być sprowadzony przez RESET na zamówienie od dostawcy. W przeciwnym razie Klient jest informowany o innych możliwościach realizacji zamówienia (np. częściowa realizacja bądź zmiana zamówienia, wydłużenie czasu oczekiwania, rezygnacja z zamówienia)  i podejmuje w tym zakresie decyzję wybierając spośród opcji przedstawionych przez RESET.
  9. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny bądź  wystawiana jest faktura VAT (dla firm), która doręczana jest Klientowi wraz z zamówionymi towarami.
  10. Zamówienie jest realizowane w ciągu 3-5 dni roboczych + czas dostawy. Czas realizacji liczony jest od chwili przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania zamówionych towarów. W przypadku towarów „na zamówienie” czas realizacji ustalany jest oddzielnie dla każdego produktu. Klient jest informowany mailowo o czasie realizacji.
  11. W przypadku nieodebrania przez KLIENTA towaru wysłanego przez SKLEP, KLIENT zostanie obciążony kosztami związanymi ze zwrotem niedoręczonej przesyłki oraz ponownej jej wysyłki. W przypadku powrotu przesyłki do SKLEPU i niemożności kontaktu z KLIENTEM, przesyłka ta będzie przechowywana przez okres trzech miesięcy. Po tym okresie zawartość przesyłki ulega przepadkowi na rzecz SKLEPU, a wpłacone wcześniej pieniądze nie będą zwracane.
  12. Klient może wybrać następujący sposób odbioru zamówionych towarów:
    1. odbiór własny w sklepie stacjonarnym RESET pod adresem ul. Puławska 48
    2. przesyłka dostarczana za pośrednictwem kuriera 
  13. Klient składając zamówienie podejmuje decyzję co do tego, czy zamówione produkty zostaną przez niego odebrane z siedziby lub ze sklepu RESET czy też mają być one przesłane na adres wskazany w zamówieniu.
  14. W przypadku zamówienia mebli zamówione produkty mogą być wyłącznie odebrane w sklepie RESET. Na terenie Warszawy RESETPOIN oferuje dowóz mebli pod wskazany w zamówieniu adres. Koszt transportu wynosi 50 zł.
  15. Zamówienia nie odebrane w ciągu 14 dni od ich przyjęcia do realizacji zostaną anulowane.

 

Zawarcie i rozwiązanie umowy

 

  1. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji zgodnie z pkt 10 niniejszego Regulaminu.
  2. Umowa zawierana jest pomiędzy Klientem a REFRE Agata Hasiak.
  3. Klient może zmienić zamówienie lub je anulować telefonicznie pod nr tel 531 142 765 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adres reset@restpoint.pl do chwili wystawienia przez REFRE paragonu fiskalnego bądź faktury.
  4. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną bieżących informacji o ofercie Sprzedawcy, w tym w szczególności o nowych produktach, cenach i promocjach.
  5. KLIENT może odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 10 dni od dnia wydania mu rzeczy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na adres REFRE Agata Hasiak ul. Bałuckiego 32/1, 02 – 557 Warszawa przed jego upływem. Koszty zwrotu zakupionego towaru obciążają Klienta.
  6. Towary zakupione w cenach promocyjnych w ramach wyprzedaży organizowanych sezonowo, NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI.

 

Płatności

 

  1. Koszty dostawy zamówionych produktów ponosi Klient.
  2. Ryzyko uszkodzenia lub przypadkowej utraty towarów przechodzi na Klienta, w przypadku przesyłki kurierskiej lub doręczenia za pośrednictwem Poczty Polskiej, z chwilą wydania przesyłki Klientowi przez kuriera a w przypadku odbioru własnego, z chwilą wydania zamówionych towarów Klientowi przez RESETPOINT .
  3. Płatności należy dokonywać na rachunek bankowy:

 

MULTIBANK

39 1140 2017 0000 4202 0700 8974

 

Posiadacz rachunku:

REFRE AGATA HASIAK

UL. BAŁUCKIEGO 32/1

02 – 557 WARSZAWA

NIP 125-087-97-55

 

  1. Zapłata za zamówione towary może być dokonana według wyboru Klienta: przelewem bankowym na konto Sprzedawcy - zamówiony towar wysyłany jest po uznaniu rachunku bankowego Sprzedawcy na kwotę równą cenie zamówionego towaru lub gotówką/kartą na miejscu w przypadku wyboru opcji odbioru osobistego z siedziby stacjonarnej sklepu.

 

Reklamacje

 

  1. Jeżeli Klient stwierdzi wady dostarczonych towarów lub niezgodność dostarczonych towarów z zamówieniem wówczas zobowiązany jest niezwłocznie wysłać zawiadomienie o zauważonych wadach bądź niezgodności mailem na adres: reset@resetpoint.pl lub pocztą na adres: REFRE ul. Bałuckiego 32/1, 02-557 Warszawa.
  2. Jeżeli dostarczone towary są niezgodnie ze złożonym zamówieniem wyłącznie ilościowo, wówczas Klient zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić RESETPOINT o zaistniałej niezgodności, a RESETPOINT prześle Klientowi na swój koszt brakujące towary.
  3. RESETPOINT rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od zgłoszenia zawiadomienia. W przypadku uznania reklamacji towar wadliwy wymieniony zostanie na nowy, a jeżeli jest to niemożliwe RESETPOINT zaoferuje do wyboru Klienta: inny towar dostępny w sklepie internetowym lub zwróci równowartość ceny zakupionego towaru. W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji RESETPOINT zwróci Klientowi koszt przesłania do RESETPOINT wadliwego towaru.

 

Gwarancja bezpieczeństwa

 

  1. Sprzedawca oświadcza, że sklep internetowy prowadzony jest przy wykorzystaniu bezpiecznych mechanizmów przekazywania danych.
  2. Klient jest zobowiązany do nie udostępniania swego loginu i hasła osobom niepowołanym. W razie udostępnienia loginu i hasła choćby nieumyślnie osobom trzecim Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie danych lub wykorzystanie danych uzyskanych na skutek dostępu do konta Klienta przez osoby niepowołane.

 

Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie zawiadomienia wynikające z umowy sprzedaży przez Internet winny być kierowane listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru na adres: REFRE Agata Hasiak ul. Bałuckiego 32/1, 02 – 557 Warszawa, bądź na adres e-mail: reset@resetpoint.pl oraz na adres Klienta wskazany w formularzu zamówienia. Klient zobowiązany jest do poinformowania RESETPOINT o zmianie adresu. W przeciwnym razie doręczenie dokonane na wcześniej wskazany adres  uznane będzie za skuteczne.